Tuesday, March 12, 2013

One Thing by One Direction

When the first time i hear this song, I LOVE IT. but i dont catch any feeling to write about something. and someday, when i listen this song carefully... i can write something out of this song. my next short story. a lil bit too short, i think :D





“Ive tried playing it cool, but when I’m looking at you, I cant ever be brave, cause you’ve made my heart race”

Semua orang bilang, “tuh liat tuh sebelah kanan si doi!” Atau “tuh si doi lagi lewat!” tapi tetep, gue ga mau heboh. Ga mau sampe dia tau. Well, kalo lo tau perasaan gue…

“Shout me out of the sky, youre my kryptonite, you keep making me weak, yeah frozen and cant breath”

Ga bohong, beneran gue deg-deg-an saat ngeliat lo, padahal dari jauh doang. Saat mendengar nama lo aja, itu udah seperti rasanya…..

“Somethings gotta give now, cause im dying just to know youre name, and I need you here with me now, cause you’ve got that one thing..”

Iya, susah lho nyari nama lo. Dikerumunan orang-orang, yang lingkungannya masih sangat baru. Mau nanya orang, takut dia juga salah orang. Ya, sejak pertama ngeliat lo did epan gue itu, gue harus tau nama lo.

“Get out get out get out of my head, and fall into my arms instead. I dont I dont dont know what it is, but I need that one thing and you’ve got that one thing.”

Sejak saat itu, yang dipikiran gue, ya cuma elo. Gimana caranya biar lo tau, gue ada. Karena gue yakin, setelah semua hal ini, tau gue ada aja mungkin engga.

“Now I’m climbing the walls, but you don’t notice at all, that im going out of my mind, all day and all night.”

Literally gue manjat dinding juga kayaknya lo ga bakal peduli deh. Haha, bakal segitunya kah? Tapi gue emang udah gila, melakukan segala cara biar bisa ngeliat lo…… dari jauh.

“Somethings gotta give now, cause im dying just to make you see, that I need you here with me now, cause you’ve got that one thing.”

Mungkin gue harus jungkir balik, atau pasang poster “Hey! Gue yang waktu itu!” tapi ga mungkin, gue ga segila itu. Cukup gue sendiri yang tau gue gila.

“…. GET OUT GET OUT GET OUT OF MY HEAD, AND FALL INTO MY ARMS INSTEAD…..”


Personal story? You tell me :p

No comments:

Post a Comment